تولید محتوا در اینستاگرام

تولید محتوا در اینستاگرام یکی از راه های کسب درآمد از طریق شبکه های اجتماعی به حساب می آید .منظور از تولید محتوا در اینستاگرام، محتوای دیجیتال همچون عکس، تصویر، صدا، ویدیو و … است.

 این ها تمامیشان در قالب محتوا قصد انتقال پیامی را به مخاطب دارند و اشتراک گذاری و منتشر کردن این گونه اطلاعات در اینستاگرام به معنای تولید محتوا در آن است .

بدین دلیل با توجه به مطالب های ذکر شده تولید محتوا در اینستاگرام خیلی روشن و واضح است، به هر عکس و ویدیویی که در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود عنوان محتوا اطلاق می گردد.

با این تفسیر ها زمانی که از ما درخواست می شود در اینستاگرام محتوا تولید کنیم منظور همان منتشر کردن عکس و ویدیو می باشد .

منظور از استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام به این معنی می باشد که یک برنامه و استراتژی مشخص برای تولید و منتشر کردن همین عکس و ویدیو هست.

مولفه های تاثیر گذار در تولید محتوا در اینستاگرام

مشخص کردن دقیق تعرفه در نظر گرفته شده برای تولید محتوا در رسانه  اینستاگرام، مستلزم برگزاری جلسه ای به شکل حضوری یا تلفنی می باشد که در آن همه جوانب کار سنجیده شده و سپس تصمیم نهایی برای هزینه محتوا در نظر گرفته شود.

هم چنین باید برنامه ریزی هم صورت بگیرد و زمان آغاز پروژه با توافق نظردو طرف تخمین زده شود. اما چیزی که مسلم می باشد توجع به این امر است که هزینه تولید محتوای اینستاگرام، با در نظر گرفتن شغل شما قابل تغییر خواهد بود.

از فاکتورهای تاثیرگذار دیگر در هزینه  تولید محتوای اینستاگرام، درگیر ساختن مخاطب در دیگر شبکه های اجتماعی است. تلگرام یکی دیگر ار شبکه اجتماعی  می باشد که می توانید از آن برای درگیر کردن هر چه بیشتر مخاطب خود در اینستاگرام استفاده کنید.

شما با طراحی کردن یک کانال تلگرامی حرفه ای می توانید میزان کاربران علاقه مند به خود را به صورت چشمگیری زیاد تر کنید.

تبلیغات در سایت ها از دسته مولفه های دیگری به حساب می اید که می تواند در هزینه تولید محتوای شما در اینستاگرام تاثیرگذار باشد.

 شما می توانید با سفارش دادن چند بنر تبلیغاتی حرفه ای برای ترویج کسب و کار خود و پخش کردن این بنر ها در شبکه های اجتماعی، تعداد فالوور های خود را روز به روز افزایش دهید.

ولی این موضوع که متنی که در نظر گرفته اید برای بنر ها از چه میزان ارزش تبلیغاتی برخوردار باشد و مشخص کردن دقیق این مورد که بنر ها در کدام سایت ها انتشار شوند . باید دقیقا مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد. تعداد کلمه ها  و حجم مطالب مدنظر شما  یکی دیگر از موارد تاثیرگذار در هزینه تولید محتواست.

 جذب مخاطب از طریق ایمیل مارکتینگ، از دیگر روش های دیگر تاثیر گذار در تعرفه تولید محتوای اینستاگرام است. ایمیل مارکتینگ جزء زیر شاخه های بزرگ تبلیغات آنلاین محسوب می شود که طی چند سال گذشته متخصصان تبلیغات به آن روی آورده اند و توانسته اند با بکارگیری آن نتایج مطلوبی دریافت کنند.

این را هم در یاد داشته باشید که محتوای شما نباید تکراری باشد. می توانید برای این منظور از محتوای تالیفی یا ترجمه ای استفاده کنید که هزینه این نوع محتوا نیز متغییر می باشد .

در شروع کار می توانید استراتژی خاصی برای خود طراحی کنید که این امر می تواند تاثیر زیادی در اثربخشی محتوای اینستاگرام شما داشته باشد. پس بهتر است این موضوع را در هزینه تولید محتوای اینستاگرام خود لحاظ کنید.

اگر که سایت دارید بهتر است لینک سایتتان را در پیج اینستاگرام خود قرار دهید . هم چنین در این صورت قادر خواهید بود تا محتوای اینستاگرام تان را با اخبار داغ و جدید سایت خود هماهنگ کنید. قطعا برنامه ریزی های حرفه ای به این شکل می تواند در هزینه تولید محتوا در اینستاگرام تاثیر داشته باشد.

به جهت اینکه اینستاگرام جای مناسب برای تولید محتوا است. بدین خاطر می توان بازاریابی در اینستاگرام را، بازار یابی محتوا در این شبکه اجتماعی دانست. با هر هدف و انگیزه ای که در اینستاگرام فعالیت دارید باید دارای یک استراتژی و برنامه قوی برای تولید محتوا در اینستاگرام برای رسیدن به هدف مورد نظرتان هم باشید.

از پارامترهای دیگری که در تولید محتوای اینستاگرام می تواند تاثیر گذار باشد، برگزاری کمپین های تبلیغاتی می باشد. کمپین تبلیغاتی به معنی برنامه ریزی های بلند مدت یا کوتاه مدت و بکارگیری ابزارهای تبلیغاتی مختلف به منظور درگیر ساختن هر چه بیشتر مخاطبان با کسب و کار شما است.

مشتریان باید حداقل بیشتر از سه بار شما را در فضاهای مختلف تبلیغاتی مشاهده کنند تا بتوانند نسبت به شما اعتماد کامل کسب کنند.

نحوه تولید محتوای با کیفیت در اینستاگرام

  • بررسی الگوهای آماده

 اولین قسمتی که در هر پست، مخاطب با آن روبرو می ‌شود و ترغیب کننده او به خواندن ادامه پست یا رد شدن از پست می باشد، تصویرها هستند.

ابزارهای زیادی موجود است  که به شما کمک می‌ کند بدون داشتن یک کاربر حرفه ای  پست های  اینستاگرامی بی نظیری را ایجاد کنید؛ به عنوان نمونه : ابزارهای طراحی آنلاین که برای طراحی نقاشی ‌ها و عکس‌ های جذاب، در اینستاگرام مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

داشتن یک بانک عکس با کیفیت بالا از محصولات شما می تواند در تولید محتوا کمک کنند. اگر شما یک تعامل قوی با کاربران داشته باشید، یک عکس محصول ساده و صاف باعث حیرت فالور های شما می ‌شود.

  • استفاده از عکس‌ های با کیفیت

هرچند استفاده از عکس‌ هایی که موجود است خیلی کار جالبی  به نظر نمی رسد، ولی این به این معنی نیست که ما به هیچ وجه نباید از آنها استفاده کنیم.

 در مواقعی که مجموعه ‌ای از عکس‌ های شبیه به ان وجود دارد، شما می‌ توانید با استفاده از عکس‌ های موجود و ایجاد یک فیلد متنوع در حوزه خودتان، به تولید محتوای با کیفیت بپردازید.

همچنین می ‌توانید با استفاده از سایت ‌هایی که موجود است ،عکس‌ هایی را که توسط برند های دیگر مورد استفاده قرار نگرفته شده ،مناسب برند شما است را به صورت رایگان دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهید.

  • ترکیب فرمت‌ های مختلف

این مهم است که شما به عنوان یک کاربر اینستاگرام، انواع فرمت‌ های محتوا را برای کاربران خود  قرار داده باشید. برای اینکار می ‌توانید از به اشتراک گذاشتن حداکثر ده پست، یک آلبوم به وجود بیاورید .

 همچنین با استفاده از یک فیلم به مدت ۶۰ثانیه ، که یک روش بسیار خوبی برای نشان دادن محصولات در قالب یک مثال یا صرفاً یک آموزش کوتاه یا نمایش است، به تولید محتوا بپردازید.

این را هم به یاد داشته باشید که با عکس ‌های زیاد از محصول خود، کاربر را تحت فشار قرار ندهید .همین طور می توانید  با تنوع بخشیدن به مضامین محتوای عکسی، کاربران خود را تشویق به خواندن ادامه پست کنید.

در آخر  می ‌توانید قدمی به جلو برداشته و به سمت ایجاد گیف بروید. اینستاگرام، گیف ها را به عنوان ویدیو  می شناسد. این گیف ها یک راه آسان و مناسب برای تعامل با کاربران است، زیرا کاربران به آنها علاقه دارند.

  • بازسازی محتوا از برند های موجود

زمان مناسبی برای تولید محتوا در اینستاگرام ندارید. شاید واقعاً نیازی به گذاشتن این زمان برای تولید محتوا نداشته باشید. در واقع می توانید با رعایت حقوق قانونی پیج ها، از محتوای پیج هایی که محصولات یا مخاطبان با پیج شما دارند شباهت دارد، استفاده کنید.

  • محتوای با کیفیت تولید شده توسط کاربر

در مورد استفاده از محتوایی که دیگران تولید کرده اند همچنین این ایده خوبی می باشد که کاربران خود را تشویق کنید  تا محتوا را تولید کنند،

امروزه برند های زیادی   از UGC استفاده می کنند،  اگر شما یک برند بزرگ باشید، بعید به نظر می ‌رسد که کاربران شما بدون هیچ محرکی، محتوای اینستاگرام را در مورد شما و محصولتان، ایجاد کنند.

همین طور با ارائه هدیه یا تخفیف محصولات خود به کاربران، می توانید  انگیزه کاربران را برای استفاده از هشتگ خودتان بیشتر کنید؛ قطعا دریافت این کلمه به عنوان هشتگ از کاربران می‌ تواند شروع کننده خوبی، برای کارها باشد.

  • همکاری با اینفلوئنسرها  یا همان برند های  برتر

اگر قصد شما این است که کنترل بیشتری در حوزه کاری خود  از محتوای اینستاگرام بر روی برند خود داشته باشید، باید به فکر کار با اینفلوئنسرها (تأثیر گذاران) باشید. 

همکاری با اینفلوئنسرهایی که کاربران زیادی آن ها را دنبال  کرده‌اند، می تواند این فرصت را برای شما ایجاد کند تا فالور های پیج خود را زیاد تر کنید.

منظور از تولید محتوا در اینستاگرام چیست ؟

منظور از تولید محتوا در اینستاگرام، محتوای دیجیتال همچون عکس، تصویر، صدا، ویدیو و … است

از یکی از مهمترین مزایای استفاده از اینستاگرامو تولید محتوا در این محیط چیست ؟

از فاکتورهای تاثیرگذار دیگر در هزینه  تولید محتوای اینستاگرام، درگیر ساختن مخاطب در دیگر شبکه های اجتماعی است. تلگرام یکی دیگر ار شبکه اجتماعی  می باشد که می توانید از آن برای درگیر کردن هر چه بیشتر مخاطب خود در اینستاگرام استفاده کنید.

یکی از بهترین راه ها برای جذب مخاطب در اینستاگرام چیست ؟

همکاری با اینفلوئنسرهایی که کاربران زیادی آن ها را دنبال  کرده‌اند، می تواند این فرصت را برای شما ایجاد کند تا فالور های پیج خود را زیاد تر کنید.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
تماس با ما